Dnešní výzva vědců:
http://www.vyzvavedcu.cz/
"My, zde podepsaní vědci a vědkyně, pracovníci akademických a výzkumných institucí, jsme velmi znepokojeni prudkým nárůstem xenofobie ve společnosti. Mnozí politici i média užívají rétoriku strachu z cizinců a lhostejnosti k jejich utrpení, dříve považovanou za extrémní a nepřijatelnou. O imigrantech, lidských bytostech, se píše, jako by šlo o škodnou zvěř či parazity valící se do naší vlasti, aby vysávali sociální systém nebo rovnou vraždili a znásilňovali. Cizinci žijící v Evropě jsou vykreslováni jako pátá kolona, podvodníci a zločinci. Muslimové jsou házeni do jednoho pytle s teroristy, bez ohledu na jejich skutečné názory či nepřebernou rozmanitost náboženských směrů, které vyznávají. Dennodenně se z našeho údajně holubičího národa ozývají hlasy přející té či oné skupině cizinců smrt. Nic z toho neodpovídá realitě a neodráží ani tak skutečnou migrační krizi, jako nemoc naší vlastní společnosti, která ztrácí lidskost a zdravý rozum..."
Komentáře
Re:Neseriózní je tvrdít, že ekonomických migrantů je jen 50ˇ%
22. Září 2015 - 17:31 | Josef Doškář
VK určitě myslel zlomek, tak jako to myslí celá řada dalších, dle Vás neseriózních, pramenů.
Pan Hannig mi nesdělil nic z toho, co konsultoval s VK. Mně sdělil pouze to, že ve Cvikově nikdy nebydlel. Koupil si kdysi dávno ve Cvikově psa. Tyto věci nesouvisí ale s migrací. Něco nám tato informace napovídá. Není asi muslim. Muslim by psa nekupoval.
Ještě jedna důležitá informace:
Nahoruhttp://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381360-v-berlinske-mesite-zasahli-proti-verbirum-do-syrie.html
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
22. Září 2015 - 18:04 | mbbb
tak tohle je slušnej blábol:
http://svobodneforum.cz/mila-evropo-aneb-otevreny-dopis-obcanu-ceske-republiky/
a to čísla emigrantů po roce 68? To někdo usnul nad klávesnicí s prstem na nule, ne? :-)
Obecně s tezí pomoci uprchlíkům samo, že souhlasím, ale podobné bláboly podle mě dělají věci spíše medvědí službu.
A stále mi není jasné, proč zde mám uprchlíky vítat a proč se zde mají integrovat.
Žádný zákon na vítání neznám a argumenty o pracovní síle považuji pouze za z nouze cnost.
Škoda, že zde v této diskusi nezaznívají rozumné vyvážené hlasy, které by mě přesvědčili, ale pouze extrémní názory z jedné, či druhé strany
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
22. Září 2015 - 19:33 | moldavit
Pane Doškáři,aby jste nemusel telefonovat,odcituji Vám z rozhovoru s Petrem Hannigem.
NahoruVálka je vynechána,po ní museli Hannigovi do podnájmu
„Narodil jsem se v Ústí nad Labem v Lidické ulici ve sklepním bytě v takové vile, kde byli
naši v podnájmu...„Táta byl Němec. Narodil se v Ústí nad Labem, které bylo
z devadesáti procent neměcké. Jeho maminka byla Češka– Františka Pěknicová – a jeho táta byl Němec – Eduard Hannig,.
Když po druhé světové válce přišel odsun a odsunovali i smíšené rodiny,!!!tak se za ně sousedé z Krásného Března zaručili!!!, že byli významná česká rodina, která za války nekolaborovala.
Naopak, maminka mi vyprávěla, že tam byl takový minizajatecký tábor a ona s holkama tam chodila a házela
zajatcům přes plot jídlo. Nebyl to koncentrák, ale malinkýzajatecký tábor, ve kterém byli francouzští zajatci.
....o těch Francouzích bych mohl vyprávět...dokonce tahali nevybuchlé bomby po náletech a to německé obyvatelstvo jim dávalo jídlo,německý řezník ze Schwarischestrasse jim dokonce uvařil guláš.A jejich hlídači se otáčeli,že to nevidí...ale dále.
„Nostalgicky vzpomínám na zaniklý Nový svět neboli část Krásného Března, které se
také říkalo »Pod dráhou«, a svou Matiční ulici. Své dětství jsem prožíval v Matiční osm, to
je ten první obecní dům..„Matiční ulice dostala své jméno od slova Matice Česká. Tenkrát tam žila česká enkláva v ryze německém městě Ústí nad Labem neboli Aussig an der Elbe. V Matiční byl Český dům, kde se konaly České hodiny, byl tam Sokol...česká škola byla i za války,češi tam cvičili a měli i svůj fotbalový klub.
Když jsem po válce vyrůstal v Matiční ulici, byly tam obecní domy, ve kterých žily německé babičky, a proto
jsem i já odmalinka mluvil nejen česky, ale i německy,“ přiznává Petr.
Takže tolik o Hannigovi ze Cvikova,což jsem nikdy neřekl.
Jenom dodám,že ty německé babičky se scházeli s těmi českými a klábosili tou svou "sudetštinou".Jako před válkou,tak za války tak po válce a já mnohé poslouchal.A vytvořil si svůj názor na "spravedlivé popravy".
Z pana Hanniga se po boku Bobošíkové stal němcobijec.Já to nechápu,stejně jako nechápu,proč do středu té české enklávy navozili svobodovci tuny a tuny výbušnin,které tak záhadně /plánovaně dle historiků UL/ vybuchly.
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
22. Září 2015 - 20:04 | moldavit
Ten blábol,pane Beneši, má dvě verze.Jednu pod kterou se lze podepsat /je správná/ a druhou s fiktivními čísly na Svobodném foru.Proč nevím.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
22. Září 2015 - 21:05 | Jan Tichý
Možná, že původní text dodatečně opravili?
"...Možná to vypadá, že jsme zapomněli na bolestnou historii, když naši spoluobčané museli nedobrovolně opustit zemi: 80 000 Židů během holokaustu, miliony Němců, často antifašistů, po skončení války, 25 000 Čechoslováků po roce 1948 a téměř 300 000 lidí po roce 1968."
http://www.deareurope.cz/cs
NahoruRe: Vědci..Evropané jen potřebují čas, aby to pochopili.
23. Září 2015 - 4:27 | Josef Doškář
Denacizace německého národa se, až na výjimky, podařila.( Důsledné odstranění nacistů a vlivu nacistické ideologie z veřejného života poválečného Německa (požadované Postupimskou dohodou) ).
Podstatně těžší je odstranit zákony šaria, čili "dešariazovat " muslimské učení, či společnost.
NahoruPodle šéfa českých muslimů M. Abbase Evropané potřebují čas, aby pochopili, že islámské náboženské právo vůči ženám je moudré.
Kamenování, bičování, sekání rukou. To jsou tresty, které jsou běžné v islámských státech, které se řídí právem šaría. Podle šéfa českých muslimů Mohameda Abbase je islámské náboženské právo vůči ženám moudré. Evropané jen potřebují čas, aby to pochopili.
Viz: http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/279064/sef-muslimu-v-cesku-pravo-saria-vuci-zenam-je-moudre.html
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
23. Září 2015 - 5:06 | mbbb
a tohle má být ten opravený text?
Nahoruhttp://www.deareurope.cz/cs
:-)))
jednak ta čísla jsou stále špatně, jednak je to celé napsáno nekorektně, manipulativně. Já osobně bych se styděl pod nějaký takovýhle slint se podepsat...
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
23. Září 2015 - 9:53 | moldavit
Včera večer běžel pořad J.Klímy,kde naaranžovali podpisovou akci Pro imgranty a pak proti nim.Doporučuji si to přehrát.Ta označení sluníčkáři a fašomaškarády dokonale sedí.
NahoruRe: Vědci ..co na to dcera Nicholase Wintona?
23. Září 2015 - 10:44 | moldavit
"V současné době si hodně lidí myslí, že když je většina těch rodin muslimských, musí je zaškatulkovat mezi “ty druhé“. Nejsou žádní druzí - jsou stejní jako my. Když si sednete s lidmi, kteří jsou jiní než vy, a promluvíte si s nimi, začnou vám být podobní. Začnou být někým, jako jste vy," říká v rozhovoru pro Aktuálně.cz Wintonová
NahoruPodle ní je paradoxní, když česká veřejnost i vysocí představitelé státu jeho otce za jeho zásluhy oceňují a přitom se v České republice objevují poslední dobou značně rozporuplné hlasy v rámci debaty o imigraci.
Já dodám,že to není paradoxní,ale normální.,
Dejme uprchlíky celému světu tvrdí Orbán.To je bomba
24. Září 2015 - 7:32 | Josef Doškář
Proč jen Evropa? Dejme uprchlíky celému světu, navrhl v Německu Orbán
„Vytvořme světový kontingent a začleňme celý svět do řešení této uprchlické krize. Ať jsou světové kvóty,“ řekl při návštěvě Bavorska, které je v rámci Německa nejvíc zasažené migrační krizí.
„Jižní hranice Bavorska dnes chrání Maďarsko,“ dodal Orbán. „Mým cílem na summitu bude, abychom vnesli realitu do evropské politiky,“ dodal.
„Vytvořme světový kontingent a začleňme celý svět do řešení této uprchlické krize. Ať jsou světové kvóty,“ řekl při návštěvě Bavorska, které je v rámci Německa nejvíc zasažené migrační krizí.„Jižní hranice Bavorska dnes chrání Maďarsko,“ dodal Orbán. „Mým cílem na summitu bude, abychom vnesli realitu do evropské politiky,“ dodal.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381468-proc-jen-evropa-dejme-uprchliky-celemu-svetu-navrhl-v-nemecku-orban.html
Jak se zachová Austrálie?
NahoruRe: Vědci proti strachu - pane Beneši,
24. Září 2015 - 10:47 | Jan Tichý
uvažoval jsem i o tom, že vám připomenu biblické Podobenství o milosrdném Samařanovi...
Spíš ale přijmete věcné argumenty P. Rychetského, který reprezentuje naši nejvyšší právní instituci (viz dnešní rozhovor v MFD):
Jsem téměř otřesen tím, jak se v české společnosti šíří xenofobie a nenávist k lidem, kteří utíkají před hrůzami skutečné války vedené tím nejbarbarštějším způsobem.
Jakmile se jakýkoli uprchlík z té ohromné vlny ocitne na území našeho státu, platí pro něj veškerá pravidla zaručená Listinou základních práv a svobod. Současně platí a mají ústavní charakter i veškeré závazky České republiky z mezinárodních smluv, ať již o uprchlících, nebo o mezinárodní ochraně.
Nelze rozdělovat rodiny, nelze je okrádat o úspory, o mobily. Nejsou to žádní trestanci a musí mít zajištěno důstojné zacházení včetně přiměřeného ubytování, sociálního a zdravotního zabezpečení.
Civilizační a kulturní úroveň národa se posuzuje podle toho, jak zachází s těmi nejslabšími. Sirotky, vězni, uprchlíky...
Spravedlnost je stále spíše utopií. Stačí se podívat, jak se zachází v současné době s uprchlíky z některých zemí a koneckonců i na realitu v naší společnosti. Tuším, že nejen státní úředníci, příslušníci policie, případně i představitelé veřejně poskytovaných služeb, jako je zdravotnictví či sociální péče, se občas chovají rozdílně vůči jednotlivci. Nejen podle jeho vzhledu a ošacení, ale někdy podle barvy jeho pleti a sociálního statusu.
(Jen ještě dodám, že KAŽDÁ iniciativa, která takové postoje prosazuje, si zasluhuje podporu a úctu - ne kritiku nebo dokonce výsměch - viz například ten váš "slint"...)
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
24. Září 2015 - 14:29 | mbbb
Pane Tichý,
s Vaším posledním příspěvkem, resp. s tím, co napsal p. Rychetský souhlasím. Ne, že bych s tím pánem souhlasil vždy, má taky svoje, ale s tímhle se souhlasit dá.
S čím ale nesouhlasím je to, co jste nakonec napsal v té závorce. Něco, co je věcně špatné, manipulativně napsáno apod. nebudu podporovat.
Ovšem stále mi to nevyjasňuje, proč bych měl uprchlíky vítat a proč by se měli integrovat do naší společnosti.
NahoruRe: Vědci. I ODS se chce soudit! Zeman poděkuje Ficovi
24. Září 2015 - 15:16 | Josef Doškář
Zítra zdvihnu telefon, Robertovi zavolám a poblahopřeji mu k odvaze, prohlásil o Ficovi Zeman
NahoruPrezident Miloš Zeman oceňuje postoj slovenského premiéra Roberta Fica, který řekl, že nebude respektovat rozhodnutí ministrů vnitra osmadvacítky ohledně přerozdělení 120 tisíc uprchlíků podle povinných kvót. Zeman chce Ficovi osobně poděkovat, uvedl mluvčí Hradu Jiří Ovčáček.
Fico po úterním jednání, kdy ministři vnitra EU přehlasovali Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko, uvedl, že raději vstoupí do infringementu (procedury porušení pravidel), než aby respektoval diktát. Nevyloučil ani soudní spor s Bruselem.
Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) ve středu případný soudní spor s EU odmítl, podle svých slov nechce žalobami stupňovat napětí v Evropě.
ODS žádá soudní spor s Bruselem
K napadení rozhodnutí vyzvala vládu ve čtvrtek ODS. „Vláda by se měla připojit ke slovenské vládě a právně rozhodnutí rady napadnout,“ řekl místopředseda strany Jan Zahradil.
Hlasování kvalifikovanou většinou v takto důležité otázce se nemůže podle Zahradila použít. Občanští demokraté se proto rozhodli spustit iniciativu „Ne kvótám”, která má za cíl vyvinout na vládu tlak, aby neustupovala rozhodnutí Rady
Více na :http://www.novinky.cz/domaci/381575-zitra-zdvihnu-telefon-robertovi-zavolam-a-poblahopreji-mu-k-odvaze-prohlasil-o-ficovi-zeman.html
Vědci..... Vl. Vondružka prohrali-jsme-a-poneseme-nasledky
24. Září 2015 - 20:43 | Josef Doškář
http://prvopodstata.blog.cz/1508/prohrali-jsme-a-poneseme-nasledky
NahoruRe: Vědci proti strachu - beseda Respektu!
25. Září 2015 - 20:12 | Jan Tichý
Přínosná beseda Respektu:
http://www.respekt.cz/fokus/simon-panek-xenofobie-ceskych-medii-a-neschopnost-politickych-elit-je-skandalni
Pokud nemáte moc času na celou besedu, poslechněte si aspoň příspěvek staršího, rozhořčeného účastníka (není to John Bok?) od 50. minuty záznamu (až na ty vulgarizmy na konci)!
Dole je i záznam komentáře Erika Taberyho k tématu: Chovanec nemohl o kvótách vyjednávat, protože neumí jazyky.
NahoruRe: Vědci proti strachu Klaus to věděl už dávno
24. Září 2015 - 22:00 | Josef Doškář
http://www.novinky.cz/domaci/381626-referendum-nebo-mimoradne-volby-vyzyva-kvuli-uprchlikum-klaus.html
Bylo zcela názorně předvedeno, že se v Evropské unii vládne silou, jako tomu ostatně bylo vždycky. Do okamžiku Lisabonské smlouvy to ale tak snadné nebylo, neboť do té doby v EU neexistovalo o závažných věcech většinové hlasování,“ uvedl Klaus ve čtvrtečních Událostech, komentářích v České televizi.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
25. Září 2015 - 9:02 | Jan Tichý
Nic nového, pane Doškáři. Sám jste byl celé období zastupitelem. Zkuste si na chvilku představit, co by se stalo, kdyby každé rozhodnutí ZM platilo jen tehdy, když NIKDO NENÍ PROTI? Myslím, že by to fungování obce úplně ochromilo: pokud by někdo z opozice "shodil" hlasování, příště by se mu zas někdo jiný pomstil atd. Podobně by jediný stát mohl fungování EU z trucu sabotovat. Proto pravidla EU umožňují Evropské radě, aby dále zvyšovala počet oblastí, kde se v Radě ROZHODUJE KVALIFIKOVANOU VĚTŠINOU.
Kromě toho: Dne 3. listopadu 2009 v 15 hodin prezident Václav Klaus Lisabonskou smlouvu svým podpisem sám ratifikoval.
Koncem roku 2008 v interview s ČT totiž VK prohlásil: „Já mohu nahlas opakovat jeden svůj výrok. Pokud by opravdu všichni se shodli, že lisabonská smlouva je takové zlaté ořechové pro Evropu, že být musí, že je jedna jediná osoba, která by ji chtěla zablokovat, a tou osobou je český prezident, tak toto já neudělám. To je všechno.“
Všechny české parlamentní politické strany v roce 2009 s výjimkou KSČM Lisabonskou smlouvu více či méně podporovaly...
Nahoru(podle Wikipedie)
Re: Vědci proti strachu.. referendum co nejdříve
25. Září 2015 - 11:09 | Josef Doškář
Pane Tichý, umím si představit všechno, co Vy si představit neumíte. Jsem tomu rád.
Vždy jsem si vážil pana presidenta Klause a vážím si ho i dnes. Včera mi mluvil, na Vaší ČT 1, z duše. Vysvětloval i to, proč nakonec LS podepsal a bylo to i logické.
V EU se vládne silou. Jsem za to , aby bylo referendum, o příjmu uprchlíků, co nejdříve. Myslím referendum, které odmítne, nebo neodmítne nařízené kvóty uprchlíků. Tento požadavek je uveden v petici iniciované panem expresidentem Klausem.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
25. Září 2015 - 13:54 | moldavit
Se divim tomu Klausovi,že nevyhlásil referendum a nezeptal se lidí,jestli chtějí omilostnit gaunery,co okradli stát i lidi o stovky miliard.Nebo vypustit všechny kriminálníky,aby se tak razantně navýšila kriminalita.
NahoruRozhodl silově.,
Káže vodu,pije víno.
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
25. Září 2015 - 15:11 | Jan Tichý
... kromě toho vymejšlí petice a pořádá akce jako "občan Klaus", ačkoli ho už roky nikdo nikam nezvolil. A vždycky přece PRÁVĚ PROTI TOMU vystupoval.
Škoda, pane Doškáři, že nedokážete přečíst dotaz a odpovědět na něj. Tak znova: jak by fungovala kterákoli radnice, kdyby každý ze zastupitelů měl právo veta?
A další: Máte vůbec ponětí, jak a o čem se v EU rozhoduje KVALIFIKOVANOU VĚTŠINOU (a co to teda je)?
Ostatně soudím, že žádné referendum nebude. Stačilo by pozorně poslouchat předsedu vlády.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
25. Září 2015 - 16:20 | Josef Doškář
Jestli myslíte to samé ponětí co já, tak mám.
Exprezident Václav Klaus bude usilovat o to, aby kvůli postoji české vlády, která se nehodlá bránit proti kvótám o rozdělení uprchlíků, bylo vypsáno buď celostátní referendum, nebo mimořádné parlamentní volby. Ve čtvrtek večer v Událostech, komentářích v ČT oznámil, že kvůli tomu povede konzultace s parlamentními i neparlamentními stranami.
Zatímco slovenský premiér Robert Fico hned oznámil, že Slovensko hlasování ministrů vnitra zemí EU nebude respektovat a napadne ho soudně, česká vláda se rozhodla opačně (o postoji ministrů čtěte zde). O žalobě uvažuje i Maďarsko. Podle Klause vládě Bohuslava Sobotky nikdo nedal mandát, aby tak postupovala.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/klaus-chce-referendum-ci-mimoradne-volby-kvuli-postoji-vlady-ke-kvotam-1ml-/domaci.aspx?c=A150925_091208_domaci_kop
Když si to umí představit expresident Klaus, tak si to umím představit i já.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
25. Září 2015 - 17:38 | moldavit
Tak v Německu využívají protiuprchlickou propagandu neonacisté,u nás Klaus a jeho následovníci.Trefné.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
25. Září 2015 - 17:56 | mbbb
Bavorsko uprchlíky vítá:
http://plzen.idnes.cz/uprchlici-bezenci-uprchlicka-krize-nemecko-fk6-/plzen-zpravy.aspx?c=A150923_100333_plzen-zpravy_pp
Věří této propagandě ještě někdo vůbec?
Já jsem se doposud nedozvěděl, proč bych je měl vítat, ale jestli bych se neměl nad sebou zamyslet? No, pro začátek mi stačí, že mám vlastní, ne obecní byt:
Nahoruhttp://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381631-uvolnete-byt-potrebujeme-ho-pro-uprchliky-naridila-radnice-obyvatelce-nieheimu.html
Tohle je hodně špatný přešlap, který ke klidné situaci moc bohužel nepřispěje.
Re: Vědci... Není zde jen Reflex, je zde i Jiří Vyvadil v PL
26. Září 2015 - 8:36 | Josef Doškář
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Jiri-Vyvadil-Mila-Daso-Vy-nechapete-ze-Vas-Vasek-byl-v-moralnim-smyslu-vrah-398400
NahoruMimo jiné je zde např.:"
Otázka zní, Dášo: kolika vojenských agresí se tento zavrženíhodný a zločinný režim od roku 1948- 1989 účastnil….
Nuže žádného: žádná mise, žádná agrese…teploučko a buzerace v kasárnách.
Dobře jste odpověděla.
A teď kontrolní otázka: Kolika vojenských agresí se účastnil režim, který Váš Vašek na počátku vybudoval…
Pojďme počítat…
Válka v Iráku, humanitární bombardování Jugoslávie, válka v Afghánistánu, 2. a zásadní válka v Iráku, arabské jaro……které postihlo Tunisko, Maroko, Egypt, Libyi a s tím související útoky v Libyi a dnes válka v Sýrii.
snažil odklonit fakt, že je to, z hlediska odpovědnosti České republiky jeho dílo.
Váš lidumil Vašek měl nástupce.
Byl jím sebestředný a arogantní Václav Klaus.
Ne nebyl lidumilem v očích havlistických následovníků Vašeho Vaška.
Ale po celý svůj život v politice ostře protestoval proti humanitárnímu bombardování Srbska, válce v Iráku (velvyslance USA vyrazil ze dveří, když mu lhal o existenci zbraní hromadného ničení v Iráku), či útoku na Libyi. A donedávna byl kritizován, že nechce vojenský útok na Rusko.
Milá Dášo, očekávám Vaši sebereflexi.
Ti uprchlíci jsou v našich poměrech, především dílem Vašeho manžela."
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
26. Září 2015 - 12:38 | Jan Tichý
Tož pan Vyvadil měl "nápad" a využil nabídku PL (už jsme je tady taky probrali!): "Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete..." Čili: 10 minut panu Židovi, 10 minut panu Hitlerovi :o)))
Dokázal jsem to dočíst jen k tvrzení "větší zvěrstvo v Evropě po roce 1989 nebylo". - Pan Vyvadil (i kolega Doškář) zřejmě nikdy neslyšeli o SREBRENICKÉM MASAKRU?
I to zkratkové oxymóron "humanitární bombardování" VH nikdy nepoužil, je to zlomyslný výmysl Richarda Falbra. VH k tomu řekl: „Obskurní pojem ‚humanitární bombardování‘ jsem samozřejmě nejen nevymyslel, ale nikdy ani nepoužil a použít nemohl, neboť mám – troufám si tvrdit – vkus. (Něco jiného je postoj k Miloševičovi a jeho genocidním praktikám, v tom se asi opravdu s panem senátorem rozcházíme.) Jinými slovy: co pan Falbr říká, je čistá a zlovolná lež."
Už ten podivný nápad, vytýkat postoje mrtvého politika jeho vdově, je nesmyslný postup, který nám v Boru leccos připomíná... A nepleťte si Reflex s Respektem.
NahoruVědci proti strachu. Václav Klaus Vám to pane JT vysvětlí
26. Září 2015 - 21:21 | Josef Doškář
Pane Tichý čekal jsem Vaší reakci. Pana Vyvadila nesleduji , ale z textu je zřejmé , že pan Vyvadil, reaguje na prohlášení paní Dáši ( tu také nesleduji) a pan Vyvadil reaguje na to, co zřejmě někde prohlásila.
Pravdou je ČR ani SR ( pan Fico to velmi připomíná) nikde nikoho ( zatím) ani v Jugoslávii, Sýrii, Libyi, Iráku nebombardovalo. Američtí vojáci momentálně jezdí po SRN, ČR, SR a Maďarsku haraší, usmívají se a mávají.
Několikrát jsem Jugoslávií projížděl v době , kdy ještě humanitární bombardování probíhalo a viděl a sledoval důsledky tohoto ohleduplného bombardováni.
Jinak jste mne minule zkoušel z Lisabonské smlouvy, tak jsem Vám to našel. Níže Vám to pan expresident Klaus vysvětlí.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/215411000370924/dalsi-casti/7
video - Události, komentáře — iVysílání — Česká televize
www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/215411...
Archiv
před 1 dnem - Události, komentáře, Václav Klaus o Evropě v uprchlické krizi Průtahy s Mynářovou prověrkou Aféra Dieselgate Exkluzivní rozhovor.
Tento záznam je možné vyslechnout několikrát.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
26. Září 2015 - 15:18 | moldavit
Věřit Vyvadilovi může pouze člověk, slušně řečeno ,s krátkou pamětí.
NahoruCožpak není známa úloha tzv.Československé polní nemocnice v Koreji a Vietnamu?
,Co Maďarsko 56 ,ČSSR 68, Čína Usuri, Afghanistán, Angola.
Jo byl tu klídek a teploučko.
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
27. Září 2015 - 14:24 | Of the Moon
Masivní demonstrace v Německu,ba i v Polsku.
http://thisisengland.org.uk/video-massive-anti-immigration-protest-in-germany-the-pictures-the-lying-press-wont-let-you-see/
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
27. Září 2015 - 17:28 | mbbb
Možná by se těm odpůrcům v Německu a Polsku měla vysvětlit výzva vědců, popř. výzva osobností roku 89, popř. jiná podobná naivita. Aby prozřeli a otevřeli svá srdce. Chybí jim empatie a rozevřená náruč.
NahoruNechápou, že podle zákona (alespoň českého) se mají uprchlíci vítat a že budou pro ně a pro nás všechny přínosem, neb v Evropě chybí tolik pracovních sil. Proč jen jsou ti demonstranté toliko hloupí.... :-(
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
27. Září 2015 - 19:09 | moldavit
Můžu se zeptat,zda někdo z vás umí vůbec německy nebo anglicky a našlo si wo co gou?
NahoruNacionalismus někdy zatemňuje mozek.
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
27. Září 2015 - 20:15 | Of the Moon
Ironie a sarkasmus pana Beneše je namístě,Růženínův skepticismus nikoliv.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
28. Září 2015 - 10:36 | moldavit
Sarkasmus o těch,kteří místo hledání pravdy bezduše přejímají to,co chtějí slyšet, není potřeba šířit. Šíří ho sami.
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
28. Září 2015 - 12:47 | Of the Moon
Něco pro ty,co umí česky:
Krásný článek-Argumenty prof.Höschla: Evropa má poslední vteřinu k sebeobraně
V současných rozpravách se často argumentuje, že nebezpečí islámu je přeceňované,
Nahoruprotože mlčící většina, co se nefilmuje při podřezávání hlav jinověrcům, je mírumilovná.
To je argument, který ve světle historické zkušenosti se střety kultur a ideologií bledne.
Mlčící většina Němců jistě nechtěla posílat masově do plynu nevinné, mírumilovné a pracovité rodiny i s dětmi,
ale ukázalo se, že ta většina byla irelevantní.
Mlčící většina velkého ruského národa jistě nechtěla vědomě posílat na Sibiř do lágrů své nejlepší lidi
a vyhubit desítky miliónů lidí v gulagu, ale ta většina byla irelevantní.
Zrovna tak mlčící většina islamistů jistě nechce vraždit, vyhazovat do povětří vlaky, letadla a kulturní dědictví,
ale ta většina je irelevantní, protože zlu z vlastních řad nedokáže zabránit (cit. Brigitte Gabrielová; pozn. red.).
Omlouvat vraha tím, že má slušnou sestru, která nikomu neublížila, je irelevantní.
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
28. Září 2015 - 13:51 | Of the Moon
Zatím se TO mlátí mezi sebou.Zatím.Co na to páni vědátoři!
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381806-stovky-lidi-se-mlatily-v-uprchlickem-centru-v-kasselu.html
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
28. Září 2015 - 16:32 | Of the Moon
Než uložíte svého velblouda do postele
NahoruZasvěcený postřeh o toleranci
Jiggs McDonald, moderátor Hall of Fame NHL v Ontariu, říká:
Jsem opravdu zmatený, že mnoho mých přátel je proti stavbě další mešity v Torontu. Myslím, že by mělo být cílem každého Kanaďana být tolerantní bez ohledu na jeho náboženské přesvědčení. Proto by mešita mělo být povolena, a to ve snaze prosazovat toleranci.
Proto také navrhuji, abychom otevřeli dva noční kluby hned vedle mešity, čímž podpoříme toleranci zevnitř mešity. Jeden z klubů by byl gay klub a mohli bychom ho nazvat „Turban Cowboy " a druhý, topless bar, by se jmenoval "You Mecca Me Hot“.
Hned vedle by mohlo být řeznictví, které se specializuje na vepřové maso, a vedle něj pak restaurace s otevřeným vepřovým grilem s názvem" Iraq of Ribs".
Naproti přes ulici by mohl být obchod se spodním prádlem s názvem „Victoria Keeps Nothing Secret (Victoria nedrží nic v tajnosti)“ se sexy figurínami ve výlohách, prezentujícími zboží, a na druhé straně obchod s lihovinami s názvem „Morehammered.“
To vše by mohlo povzbudit muslimy, aby prokázali toleranci, kterou žádají po nás.
Ano, měli bychom podporovat toleranci a každý z nás v tom může sehrát svou roli tím, že toto předá dál. A pokud se právě nesmějete nebo neusmíváte …Je to buď tím, že právě spíte, nebo je právě půlnoc v oáze a je čas uložit vašeho velblouda do postele.
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
29. Září 2015 - 14:21 | mbbb
Co se v tom Bavorsku pro pána jána děje??? Kde jsou vítači, kam se ztratili??? V článku se píše o věcech, jako zpřísnění kontrol na hranicích, omezení přílivu běženců, rychlejší deportace apod. Nebo, že by bylo něco jinak?
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381911-bavorsko-kolabuje-pod-naporem-bezencu.html
NahoruRe: Vědci proti strachu a historička Eva Hahnová
29. Září 2015 - 17:28 | Jan Tichý
No jo... v každé demokratické zemi jsou lidi pro, nebo proti - ale o postupu naštěstí pořád ještě rozhodují vlády. Mimochodem: je přece známo, že bývalé oblasti DDR jsou mentalitou mnohem bližší například nám, než ostatnímu (většinovému!) Německu.
Myslím, že historička Eva Hahnová to ve své analýze popisuje docela přesně (sobotní Orientace LN, ZVÝRAZNĚNÍ je moje):
"Češi jsou konfrontováni se stejnými obavami jako Němci, ale NAVÍC JEŠTĚ S HRŮZOU, kterou jim nahání populistická propaganda velké části politických a mediálních elit."
A ještě tohle (jako kdyby si četla tuhle naši diskuzi):
"Proti signatářům výzvy, která má podporu více než 3300 vědců a 8500 osob z širší veřejnosti, se strhla VULGÁRNÍ ŠTVANICE. A právě v tom vězí jádro problému. Z dějin zápasů o demokracii víme, že vždy a všude šlo o potýkání se demokratů s nejrůznějšími částmi společnosti, které se jim stavěly v cestu. Všude sehráli rozhodující roli na cestě k demokratickým výdobytkům dnešní Evropy ZASTÁNCI HUMANISTICKÝCH IDEÁLŮ. Jejich hlasy a aktivity jsou i nejdůležitější bariérou proti xenofobii."¨
PS:
http://www.respekt.cz/tydenik/2015/40/oddelit-a-donaha?issueId=100019
Pokud si přečtete tenhle článek do konce, budete se taky za naši "pohostinnost" stydět.
A ještě jednou stejné téma podrobněji:
Nahoruhttp://svobodneforum.cz/svedectvi-dobrovolnice-co-se-deje-v-tabore-bela/
Re: Vědci proti strachu - a 10 mýtů
29. Září 2015 - 20:53 | Jan Tichý
http://ziegler.blog.respekt.cz/10-mytu-o-pristehovalcich/
Nahoru(= v podrobném rozboru právníka)
Re: Vědci proti strachu a lhostejnosti
30. Září 2015 - 11:28 | Of the Moon
Drážďany, Donaueschingen, Ellwangen, Gerolzhofen: Znovu a znovu dochází mezi žadateli o azyl k vzájemnému napadání které končí y zraněním . Pomocný personal mluví o chaosu a někdy i katastrofálních podmínkách.
Často stačí maličkost jako hádka u výdejny jídla. Stres a beznaděj končí v ubytovnách pro uprchlíky často násilím.
Tak vida,inženýři a doktoři zase konzultovali.Jestlipak se tak po roce 1968 chovali v cizině našinci ?
NahoruRe: Vědci proti strachu - očité svědectví z Bělé-Jezové
30. Září 2015 - 13:16 | Jan Tichý
Co kdybyste se radši zajímal, jak je to u nás? Takhle to vypadá v Bělé-Jezové:
Cizinců za zamřížovanými okny jsou opravdu stovky. V současnou chvíli, podle dostupných informací, překročil počet internovaných původní kapacitu zařízení už více než dvojnásobně. Počet dětí do patnácti let se pohybuje kolem stovky. Ubytování v nedostačujících prostorách je realizováno v několika budovách, kde jsou převážně ženy a rodiny s dětmi, a v provizorních buňkách, které nahradily donedávna narychlo postavené stany pro muže. Už přijímací procedura v prvních hodinách pobytu nenechá nikoho na pochybách, že se tady s cizinci nemazlí. Vyslechla jsem některá svědectví o tom, jak jsou všichni nově příchozí podrobováni tělesné prohlídce: musí se vysvléknout za přítomnosti ochranky zcela donaha a na místě na pokyn poskakovat, aby bylo případně zjištěno, zda zadržená osoba neschovává něco v tělesných dutinách.
Zadrženým jsou odebrány kromě osobních dokumentů i šperky a také veškerá finanční hotovost. Jak zabavené osobní šperky, tak peníze v různých měnách jsou zabaveny prakticky nevratně. Za pobyt v detenčním zařízení si totiž musí každý zadržený platit, a to 250 korun za osobu a den včetně dětí. Snadno si spočítáte, kolik za týden pobytu zaplatí rodina se dvěma dětmi. Řada z uprchlíků opouští detenční zařízení se složenkou v ruce a výzvou k zaplacení dluhu. Paradoxem je, že bezdlužnost je jednou z podmínek pro udělení azylu v Česku.
Klientům je dále zakázáno mít v držení vlastní mobilní telefon, ale třeba i cigarety. Bez ohledu na zdravotní rizika kouření si asi dovedete si představit, v jakém psychickém stavu se asi nachází člověk, který je dlouhá léta závislý na kouření a nachází se v takto krizové situaci.
Mezi obyvateli detenčního zařízení dochází k agresivnímu chování...
Dovedu si docela živě představit, jak tady bude DS jásat, až se tam něco vážného stane. Spoluviníkem ovšem bude i česká strana, která za tyto otřesné podmínky odpovídá, bohužel!
http://svobodneforum.cz/svedectvi-dobrovolnice-co-se-deje-v-tabore-bela/
NahoruRe: Vědci proti strachu a lhostejnosti
30. Září 2015 - 15:20 | Hudec
Inu, ona ta kulturní vzdálenost nebude zas tak velká. Už se rvou stejně jako Češi. Vítejte mezi nás.
Nahoru